Andrélon Verleidelijk Kort

Andrélon Verleidelijk Kort

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER BENELUX
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
295

Nominatie 2015

Doelstelling

Succesvolle (0,8% marktaandeel) introductie van de Andrélon-range Verleidelijk Kort.

Doelgroep

Vrouwen met kort haar (50% van Nederland). Vrouwen met kort haar worden niet door haarmerken aangesproken, terwijl kort haar ook heel verleidelijk is.

Concept

We introduceren Verleidelijk Kort in het bestaande campagneformat. Het format is erg succesvol, maar het blijft belangrijk om te verrassen. Zo blijft de attentiewaarde hoog en behouden we herkenbaarheid en effect. Zo brengen we vernieuwing: We voeren voor het eerst een BN'er op (bijrol). We gebruiken actuele onderwerpen (online daten). Nieuw, up-to-date mediaplan.

Media- en middelenstrategie

De boodschap: vrouwen met kort haar worden heel verleidelijk met Andrélon Verleidelijk Kort. Bewijs: je korte haar vol volume en lekker makkelijk in model.

Doorvertaling campagne-idee Verleidelijk Kort naar: tvc, tag-on, print, pr, winkelvloer, Facebook reach & frequency. Tv voor snel en breed bereik, print en Facebook omdat de doelgroep deze veel en met aandacht gebruikt, ook voor educatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken