ANDRÉLON DIRECT EFFECT CRÈMES

ANDRÉLON DIRECT EFFECT CRÈMES

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
240

Nominatie 2005

Doelstelling

Snelle awareness genereren van de nieuwe lijn haarproducten die verzorging en styling in één biedt. Uitleg geven over functionele benefits van de varianten en emotionele voorkeur stimuleren voor Andrélon als innovatief en sympathiek merk. Trial genereren!

Doelgroep

Nederlandse vrouwen in de bloei van hun leven die uiterlijk best belangrijk vinden, maar ook kunnen relativeren, omdat ze vooral willen dat hun uiterlijk hun persoonlijkheid goed uitdrukt. Zij zoeken goede producten die passen bij hun specifieke ‘haarbehoefte’.

Concept

Andrélon is een echt Nederlands merk: no nonsense, met zelfrelativering en humor. Daarmee onderscheidt het zich van de concurrentie die de markt toespreekt via serieuze topmodellen en ingewikkelde claims.

Media- en middelenstrategie

Media-inzet met als hoofdmedium tv, voor awareness en impact. Tag-ons en advertenties om benefit per variant te communiceren. Opvallende introductie in print: diverse uitingen op achtereenvolgende pagina’s in 1 titel geplaatst. Daarnaast massive sampling voor generatie van trial.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken