Andere Tijden

Andere Tijden

Categorie
Personeel
Adverteerder
Eneco Energie
Bureau
BVH Groep
Jaar
2007
Paginanummer
444

Doelstelling

Starten met employer branding voor Eneco Energie. Zeer veel mensen kennen Eneco als energiebedrijf, het bedrijf is echter onbekend als aantrekkelijke werkgever. Campagne moet ervoor zorgen dat Eneco minimaal wordt overwogen door de doelgroepen.

Doelgroep

Zeer breed. De gehele arbeidsmarktdoelgroep voor Eneco. Van MBO Techniek tot WO informatie-architectuur. En alles daartussen. Starters en ervaren professionals.

Concept

Door ENECO wordt de switch naar duurzame energie niet gezien als toekomst. Met deze verandering is men nu al volop bezig. Het campagnethema ‘Andere Tijden’ staat voor de continue dynamiek waar ENECO en de energiebranche middenin zitten. In de campagne-uitingen staan duurzame energieprojecten centraal. Bij ENECO Energie krijg je als werknemer de kans om hieraan een belangrijke bijdrage te leveren. En dat biedt zeer veel kansen voor studenten die daar hun carrière willen starten of professionals die er hun volgende stap willen zetten.

Media- en middelenstrategie

Vooral print en online. Traffic genereren voor wervingssite www.enecojobs.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken