AMSTEL TEAMLINK

AMSTEL TEAMLINK

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Amstel
Bureau
Doom&Dickson + 2009
Jaar
2009
Paginanummer
536

Winnaar 2009

Doelstelling

De merkwaarden Verbondenheid en Vriendschap van Amstel tastbaar maken en het sponsorveld voetbal actief inzetten om onderdeel te worden van het dagelijkse leven van consumenten.

Doelgroep

Alle senioren amateurvoetballers in Nederland.

Concept

TEAMLINK is een speciaal ontwikkelde dienst die al het geregel voor amateurvoetballers makkelijker maakt. In deze ‘brand utility’ -die binnen sociale media gebruikt kan worden- staat automatisch het programma, de stand, de uitslagen van de KNVB, statistieken, wedstrijdverslagen en nog veel meer. Amstel stimuleert hiermee de pret voor, en de gezelligheid na, voetbalwedstrijden.

Media- en middelenstrategie

De introductie van TEAMLINK is ondersteund met een tv-commercial, advertenties, boarding rond Eredivisie wedstrijden en een online campagne (inclusief search en seeding). Partnerships met Voetbal International, Voetbal.nl (KNVB) en HYVES zorgen voor de continue aanwezigheid van Amstel online. TVC BANNER
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken