Amstel Superpingels

Amstel Superpingels

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Amstel
Bureau
Doom & Dickson, Qi
Jaar
2006
Paginanummer
216

Winnaar 2006

Doelstelling

Het bekendmaken van het nieuwe Superpingels loyaliteitsprogramma van Amstel en tegelijkertijd het werven van deelnemers voor het programma. Met het programma de merktrouw versterken en (herhaal)aankopen stimuleren.

Doelgroep

Mannen 25-55

Concept

Amstel Superpingels is hét eerste spaarprogramma voor de man. Een spaarprogramma waarbij je als man helemaal aan je trekken komt. Gespaarde pingels zijn te spenden aan voetbalartikelen in een shop, een veiling en een loterij. Met enkele voetbalgames kunnen extra pingels gewonnen worden. Sparen in team- of clubverband maakt van Superpingels een gezamenlijke activiteit, die Amstel nog steviger positioneert als “Ons bier”.

Media- en middelenstrategie

On pack communicatie bij alle Amstel varianten, speciale website, televisie, radio, print, e-mail, webvertising.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken