Amstel Ons Bier

Amstel Ons Bier

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Heineken Brouwerijen
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2007
Paginanummer
222

Winnaar 2007

Doelstelling

De veelzijdige “Ons Bier” campagne bevestigen en verder uitbouwen. Onder deze vlag werd met “1870 “ de traditie versterkt, met “Easy bottle” een nieuwe 25 CC flesverpakking geïntroduceerd en met “Goedmaker” de merkessentie “mannelijkheid” bevestigd.

Doelgroep

Mannen 25 plus

Concept

Vanuit het Amstel merkterritorium “Amstel begrijpt mannen” wordt onder de vlag van de multimedia “Ons Bier” campagne het merk voortdurend bevestigd en aangescherpt. Zowel communicatie-inhoudelijk als met nieuwe en gerevitaliseerde proposities.

Media- en middelenstrategie

TV, online, print, CD premium Jan Vayne op de winkelvloer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken