Door als mannenmerk een event te creëren op hèt vrouwenevenement bij uitstek wordt een enorme impact gecreëerd. Uitgangspunt is om mannen te steunen waar ze het ’t hardst nodig hebben: de Huishoudbeurs! De Amstel Ballenbar is de ideale opvangplek voor mannen met sexy serveersters, bitterballen, voetbal op schermen en nog veel meer. TITEL AMSTEL BALLENBAR 263 WC-posters +++ Event-commercial Intercom: “Wil de vriendin van John er Intercom: “Jan is zijn vriendin kwijt. rekening mee houden dat de vriendin Hij heeft haar het laatst gezien bij de van John moet rijden. John blijft nog Vluchtplan voor de man harsnagels. Janneman zit nu gezellig even in de Ballen Bar! Hè, John..?” Jack: “Ja..! Amstel organiseert van 1 t/m 10 april op de Huishoudbeurs bij ons in de BallenBar.” Jack: “Ja..! Amstel organiseert van 1 t/m 10 april op de Huishoudbeurs de gezelligste opvangplek voor de man, de gezelligste opvangplek voor de man, de Amstel Ballen Bar. Ik dacht het wel!” de Amstel BallenBar. Ik dacht het wel!” +++ Event-commercial Intercom: “Erik wil opgehaald worden uit de Ballen Bar… Correctie, Erik wil N EVER EVE R N O O I T M E E R Pop-up uitnodiging +++ Event-commercial Intercom: “Jaap vraagt of zijn vrouw hem wil komen ophalen in de opgehaald worden uit de Ballen Bar.” BallenBar... eh… wat..? Oh… morgen!” Jack: “Ja..! Amstel organiseert van Jack: “Ja..! Amstel organiseert van 1 t/m 10 april op de Huishoudbeurs 1 t/m 10 april op de Huishoudbeurs de gezelligste opvangplek voor de man, de gezelligste opvangplek voor de man, de Amstel Ballen Bar. Ik dacht het wel!” de Amstel BallenBar. Ik dacht het wel!”