Amoy Asian Vibes

Amoy Asian Vibes

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
H.J. Heinz
Bureau
Groen &Kool
Jaar
2010
Paginanummer
253

Winnaar 2010

Doelstelling

Awareness: > 12% geholpen. Attitude: > 65% vindt dat Amoy staat voor makkelijke kant en klare Aziatische producten. Commercieel: 20% base uplift na drie flights (900GRP's) en multi media campagne.

Doelgroep

Jonge stellen, 25-35 jaar, wonend in de stad, druk sociaal leven, houden van reizen en koken.

Concept

"Amoy: the real taste of Asia. The number 1 in Hong Kong. Since 1908." Voel de "Vibe van Urban Asia" en ervaar de smaak van Hong Kong vandaag. Eten is hier onderdeel van het leven: vers, snel en smakelijk. Brandproperties: donkere vormgeving, belichting, en oosterse stokjes. Onderscheidende positionering binnen Oosterse maaltijden. Keuze: 'hedendaags' versus 'nostalgisch' authentieke positionering. Positionering past bij Amoy's 'wok klare' assortiment.

Media- en middelenstrategie

Redesign, snel gesneden TVC, online, mobiel met platform voor'connection to (the real taste of) Asia. Andere onderdelen van deze geintegreerde campagne: displays, demonstraties, advertenties en shopfloor promoties.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken