American Express – De nieuwe Green Card

American Express – De nieuwe Green Card

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
American Express Services Europe Ltd
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Jaar
2010

Doelstelling

Creëren van awareness voor de introductie van de nieuwe Green Card en acquisitie van nieuwe Green Cardmembers.

Doelgroep

"Young Urban Travelers"; oftewel mensen die graag en met enige regelmaat op reis gaan, privé of zakelijk, en altijd het maximale uit elke reiservaring willen halen.

Strategie/Concept

Haal uit je reis wat je hart je ingeeft! De geheel vernieuwde Green Card van American Express is je ideale reisgenoot en betaalmiddel. Dankzij de vele extra diensten en voordelen wordt elke reis een speciale ervaring. In een opvallende nieuwe illustratieve campagnestijl wordt de toegevoegde waarde van de Green Card - waaronder het loyaliteitsprogramma, de App Navigator en lounge access - gecommuniceerd.

Media- en middelenstrategie

Een breed uitgerolde mediacampagne met een start gericht op het creëren van bekendheid via dagbladen en magazines, online (bannering, pre-roll, hpto), outdoor en 3D billboarding. Gevolgd door gerichte online acquisitie initiatieven met diverse partner endorsements van o.a. Dining City, Quote, Esquire en Supperzine.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken