Always trust your inner voice

Always trust your inner voice

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
SWINCKELS'
Bureau
Dawn
Jaar
2017
Paginanummer
246

Nominatie 2017

Doelstelling

Swinckels' Superior Pilsener maakt de stap van de horeca naar de supermarkt. Zorg dat Swinckels' een eigen plek verovert in het overvolle aanbod.

Doelgroep

Bierdrinkers die bereid zijn om wat meer te betalen voor pils dat in alle opzichten boven het gemiddelde uitsteekt.

Merkomschrijving

De familie Swinkels brouwt al zeven generaties lang zoals ze denken, of beter nog, voelen dat het goed is. Wars van conventies, overdreven marktdenken of de waan van de dag. Swinckels' is een eerbetoon aan intuïtie en eigenzinnigheid.

Concept

Omdat Swinckels' wordt gebrouwen vanuit gevoel, zeggen we: Always trust your inner voice. Met zijn unieke stemgeluid is Morgan Freeman de aangewezen persoon om Nederland te laten weten dat je juist naar die stem vanbinnen moet luisteren.

Media- en middelenstrategie

Outdoor, TV en online video zorgen voor bekendheid. De crossmediale campagne bevat ook (social) content met podcasts van 'cultural heroes', die vertellen over hun inner voice. Deze worden voor verschillende sub-segmenten ingezet. Activaties op de winkelvloer en in horeca zorgen voor extra trial.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken