Altijd bij de hand.

Altijd bij de hand.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-Mobile
Bureau
Saatchi & Saatchi (online: Agency.com)
Jaar
2007
Paginanummer
118

Doelstelling

Vertel de doelgroep dat T-Mobile nu ook prepaid internet op je mobiele telefoon aanbiedt.

Doelgroep

Prepaid-bellers 20-25 jaar. Hun mobiele telefoon is hun levenslijn. Ze voelen zich naakt zonder. Ze gebruiken het voor veel meer dan alleen maar bellen. 75% van de doelgroep weet dat ze kunnen internetten op hun mobiele telefoon, maar ze gebruiken daarvoor met name een pc.

Concept

De doelgroep heeft toegang tot internet via school, werk of gewoon thuis. Ze zien de toegevoegde waarde van internet op hun mobieltje nog niet. Mobiel internet is iets voor zakenmannen of wannabees, vinden ze. Deze campagne laat zien dat het soms toch heel handig is om toegang tot internet te hebben op je mobiele telefoon.

Media- en middelenstrategie

T-Mobile zoekt de doelgroep op via media met een zeer hoge trefkans binnen deze lastig te vangen doelgroep: abri’s (op straat en in uitgaansgelegenheden), schoolboards (posters in scholen), toiletreclame (horeca, bioscopen) en uiteraard: internet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken