Altijd Antwoord

Altijd Antwoord

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Zilveren Kruis Achmea
Bureau
DDB
Jaar
2011
Paginanummer
176

Doelstelling

Ieder najaar breekt het geweld rond het kiezen van een zorgverzekering uit. Alle verzekeraars roepen dat zij de beste zijn. Dit leidt bij veel mensen tot keuzestress. Daarom wil Zilveren Kruis de consument bij hun keuze helpen door vragen te beantwoorden, het keuzeproces te vereenvoudigen en zich zo profileren als betrouwbare en goede partij.

Doelgroep

Switchers zorgverzekering en huidige klanten.

Concept

De 'Altijd Antwoord' campagne draait om de meest voorkomende zorgverzekeringvragen mét antwoorden. Zilveren Kruis roept iedereen op zijn vraag te stellen via de campagnesite of Facebookpagina. Het webcareteam heeft alle vragen (5000) binnen 2 uur beantwoord.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerd: PR, massamedia, sales, eigen media. Massamedia (radio, online en dagbladen) zorgden voor campagnebekendheid. Daarnaast speelden we actueel in op de belangrijkste zorgvragen. Ook in de salescampagne stonden vragen/antwoorden centraal. De site en Facebookpagina waren van cruciaal belang om de belofte 'Altijd Antwoord' waar te maken.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken