Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder

Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
KLAVERBLAD VERZEKERINGEN
Bureau
BVH Identity Driven Advertising
Jaar
2013
Paginanummer
204

Nominatie 2013

Doelstelling

Verder vergroten van de naamsbekendheid en aanzetten tot actie door het noemen van producten en verwijzen naar een adviseur en klaverblad.nl. Klaverblad Verzekeringen bestaat al lang, maar is nog relatief onbekend bij het grote publiek. Klaverblad wil een authentiek imago tot stand brengen door haar mentaliteit te tonen.

Doelgroep

Gewone mensen die reële risico's willen verzekeren (20-65 jaar).

Concept

De directie van Klaverblad wordt steeds geconfronteerd met ideeën om zaken te veranderen en te 'moderniseren'. Het blijken iedere keer geen verbeteringen, integendeel. Ze zijn dan ook resoluut in hun oordeel: dat doen wij dus niet. Bij Klaverblad blijven we gewoon goed verzekeren, al sinds 1850. Tegenwoordig is dat al heel bijzonder. Vandaar het campagnethema: 'Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.'

Media- en middelenstrategie

Single media strategie: radio en televisie, gezien doelgroep en doelstelling van 2013 het meest effectief en efficiënt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken