ALLES WORDT LUCHTIGER MET SNACK-A-JACKS

ALLES WORDT LUCHTIGER MET SNACK-A-JACKS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
PepsiCo
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2008
Paginanummer
268

Doelstelling

1) Merkbekendheid vergroten. 2) Snack-a-Jacks positioneren als luchtig tussendoortje. 3) De Sonja Bakker-saleshype overleven.

Doelgroep

Vrouwelijke boodschappers van 20-49 jaar die ook tussendoor verantwoord willen eten en genieten.

Concept

We verleiden meer vrouwen om Snack-a-Jacks te eten door de luchtigheid van Snack-a-Jacks te dramatiseren: vrouwen hebben allemaal hun specifieke zorgjes. Deze zorgjes vergroten we uit en vervolgens worden ze gerelativeerd door een vriendin die Snack-a-Jacks eet, want alles wordt luchtiger met Snack-a-Jacks.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor de inzet van verschillende tv-commercials op zenders en rondom programma’s met veel vrouwelijke kijkers om zodoende effectief een snelle en impactvolle bereiksopbouw te realiseren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken