Alles weten over

Alles weten over

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Startpagina
Bureau
Colonel Parker
Jaar
2006
Paginanummer
134

Doelstelling

1. Verhogen van de spontane naambekendheid van Startpagina; 2. Verhogen van propositie bekendheid (alles weten over alles, via de homepage toegang tot ruim 5.000 dochterpagina’s over elk denkbaar onderwerp, gemaakt door kenners); 3. Verhogen aantal bezoekers, bezoeken aan homepage en dochters met 10%.

Doelgroep

Vrijwel geheel Nederland - Startpagina heeft 4 miljoen bezoekers per dag - nadruk op de leeftijdsgroep 18 - 45 jaar, mbo plus, werkend/studerend

Concept

Via clusters van aansprekende onderwerpen - sport, relaties/ dating, uit eten, gezondheid, kinderen e.d. - op entertainende manier laten zien wat Startpagina biedt. Alles weten over ... Startpagina, alles op een rijtje. De campagne laat de homepage (basis van het verdienmodel) en de duizenden dochterpagina’s aan de orde komen (het unieke, de persoonlijk gemaakte dochterpagina’s over specifieke onderwerpen).

Media- en middelenstrategie

Voor toename naam -en propositiebekendheid: televisie. Voor propositiebekendheid: banners op sites met aan de dochter gerelateerde onderwerpen, virals op algemene sites o.b.v. de tv commercials
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken