‘Alles voor mama’

‘Alles voor mama’

Categorie
Retail
Adverteerder
Kruidvat
Bureau
KSM
Jaar
2007
Paginanummer
510

Doelstelling

Nederland attenderen op het feit dat Moederdag weer voor de deur staat. Omdat Kruidvat als voordeeldrogist hét adres is voor een leuk Moederdagcadeau was de opdracht om het Kruidvat thema ‘Alles voor mama’ vernieuwend onder de aandacht te brengen.

Doelgroep

In deze campagne richten we ons met name op gezinnen met kinderen, die mama in het zonnetje willen zetten.

Concept

Kruidvat heeft vooral een voordeelimago. Gedurende Moederdag geven we een extra emotionele dimensie aan de communicatie. Door de visuals, waarin kinderen een megagroot hart naar huis vervoeren, wordt Kruidvat ervaren als méér dan een voordeeldrogist.

Media- en middelenstrategie

Huis-aanhuisfolders en -magazines, POS.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken