Alles is lekkerder met Chocomel

CHOCOMEL / a friend of mine

award
Winnaar 2017

Bekijk deze campagne op pagina 217 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
CHOCOMEL
Bureau
a friend of mine
Opdrachtgever
Luuk Hoskam
In samenwerking met
Studio Mals, Brand Builders
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van CHOCOMEL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van a friend of mine
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving winnaars

Fast Moving

Doelstelling

Chocomel wil in 2017 haar relevantie en likeability verhogen. In een krimpende categorie wil Chocomel groeien in volume door het versterken van de mental availability.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 18-45 met een liefde voor Chocomel (#bijnaiedereen)

Strategie/Concept

Chocomel keert terug naar de basis, maar wel in een eigentijds jasje. Onze iconische gele kleur en karakteristieke gevoel voor humor is genoeg om altijd op te vallen. Dit combineerden we met een slimme digital-first mediastrategie waardoor we relevant konden zijn op verschillende momenten (de werkdag, de middag, de winter) en tevens nog krachtiger en beter getarget zichtbaar konden zijn voor de doelgroep. Dit werd ondersteund met de hybride tagline 'Alles is lekkerder met Chocomel', waarbij 'Alles' zich aanpast naar het moment of situatie.

Media- en middelenstrategie

Digital-first, met ondersteuning van OOH en TV

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen