Alles is lekkerder met Chocomel

Alles is lekkerder met Chocomel

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
CHOCOMEL
Bureau
a friend of mine
Jaar
2017
Paginanummer
217

Winnaar 2017

Doelstelling

Chocomel wil in 2017 haar relevantie en likeability verhogen. In een krimpende categorie wil Chocomel groeien in volume door het versterken van de mental availability.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 18-45 met een liefde voor Chocomel (#bijnaiedereen)

Merkomschrijving

Chocomel, De enige echte

Concept

Chocomel keert terug naar de basis, maar wel in een eigentijds jasje. Onze iconische gele kleur en karakteristieke gevoel voor humor is genoeg om altijd op te vallen. Dit combineerden we met een slimme digital-first mediastrategie waardoor we relevant konden zijn op verschillende momenten (de werkdag, de middag, de winter) en tevens nog krachtiger en beter getarget zichtbaar konden zijn voor de doelgroep. Dit werd ondersteund met de hybride tagline 'Alles is lekkerder met Chocomel', waarbij 'Alles' zich aanpast naar het moment of situatie.

Media- en middelenstrategie

Digital-first, met ondersteuning van OOH en TV
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken