ALLES GAAT SNELLER MET BREDERBAND VAN CHELLO

UPC BROADBAND HOLDINGS B.V. / C+R/Selmore

Nominatie 2005

Bekijk deze campagne op pagina 340 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
UPC BROADBAND HOLDINGS B.V.
Titel
Breedband Internet Diensten
Bureau
C+R/Selmore
Account
Nick Rood
Copy
Selmore
Art
Selmore
Strateeg
Nick Rood/Selmore
Opdrachtgever
MICHAELA ADAMI-SCHROTT
Film/Productiemaatschappij
Turnpike (Justin Reardon)
Editor
Marc Bechtold
Muziek
Earforce
RTV-producer
Monique van Smaalen
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van UPC BROADBAND HOLDINGS B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van C+R/Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Introduceer een snelheidsverhoging van alle chello breedband internet pakketten in een markt die wordt overvoerd met ’snelheidsboodschappen’ van providers

Doelgroep

Bestaande en net toetredende Internetgebruikers die vooral muziek en films (willen) down- en up-loaden

Strategie/Concept

We hebben een nieuwe standaard bedacht: Brederband. Geintroduceerd met een breed geintegreerde aanpak, als ware het een nieuwe categorie in de markt.

Media- en middelenstrategie

In print en outdoor breed neerzetten van de categorienaam Brederband; snelheid emotioneel laden met TV, Radio en spectaculars; informatie en verkoop concenteren in DM en on-line

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen