Het thema Veerkracht biedt ons aanknopingspunten om op alle communicatieniveaus te communiceren. Met Corporate PR agenderen we met het Veerkrachtmanifest onze visie op de uitdagingen in de arbeidsmarkt. Typerend voor onze hands-on mentaliteit is het voorzien van 10 concrete Veerkrachtversnellers om organisaties succesvoller te maken. Voor ondernemers is er de Veerkracht-index waarin de veerkrachtigheid van het Nederlands bedrijfsleven wordt gemeten. In eDM en magazines sporen we aan om kansen in de markt te benutten. Massamediaal realiseren we brede zichtbaarheid met de tv-commercial, waarbij radio onze specifieke HR-proposities, zoals hulp bij reorganisatie, onder de aandacht brengt. Online kan de doelgroep individueel de Nationale Veerkrachttest doen om de eigen veerkracht te meten. Middels business events als CollegeTours en MKB ontbijtsessies inspireren we de doelgroep. Daarnaast is over dit thema i.s.m BNR, een reeks radioprogramma's gemaakt, genaamd 'Darwin'. We sluiten af met een eDM campagne voor het magazine Anders Werken, waarin alle kennis over het thema is gebundeld.