Allemaal Familie

Allemaal Familie

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
CONO KAASMAKERS, BEEMSTER KAAS
Bureau
This, That + The Other
Jaar
2017
Paginanummer
220

Doelstelling

De penetratie, aankoopfrequentie en zichtbaarheid van het Beemster merk verhogen. Het Beemster merk laden op vooraf gestelde imago parameters. Communiceren dat Beemster een complete assortiment aan kazen heeft - van jong tot oud

Doelgroep

Primair: gezinnen met kinderen.

Merkomschrijving

Wij zijn een kleine boerencoöperatie in de Beemster polder en beheren de hele keten, van grasspriet tot kaas. Onze koeien lopen zoveel mogelijk buiten en ze worden extra goed verzorgd. Hierdoor krijgen we de beste kwaliteit melk en hiervan maken we op een ambachtelijke en duurzame manier onze complete familie aan kazen, van jong tot oud.

Concept

Beemster maakt een link naar de familie met de nieuwe merkcampagne. Aanleiding is de vernieuwde verpakking, die de herkomst van onze kazen laat zien. Dat alle Beemster kazen een beetje anders zijn en toch bij elkaar horen, net zoals in een echte familie. De aftrap bestaat uit een serie documentair gefilmde portretten van een echt familieweekend die worden ingezet als TV commercials. Deze films leggen een link tussen familie en kaas aan de hand van kleine ontroerende, grappige, pijnlijke en hartverwarmende momenten. De familie kent vele smaken. Van jong tot oud en alles daartussenin. Allemaal net een beetje anders. Een beetje anders, en toch familie. Beemster, allemaal familie.

Media- en middelenstrategie

TV, Online, Outdoor, Instore, Events, Beurzen, On-pack etc.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken