Allemaal Familie

CONO KAASMAKERS, BEEMSTER KAAS / This, That + The Other

Bekijk deze campagne op pagina 220 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
CONO KAASMAKERS, BEEMSTER KAAS
Bureau
This, That + The Other
Account
Francine van der Lee
Copy
Hugo van Woerden
Art
Philip Brink
Strateeg
Edith Janson
Opdrachtgever
Nicole van Gorp
Film/Productiemaatschappij
This, That + The Other
Editor
Annelien van Wijnbergen, Kapsalon
Muziek
Wessel-Jan van Zijderveld, the Ambassadors
RTV-producer
Francine van der Lee, Marit Groenenboom
Fotografie
Robin de Puy
In samenwerking met
nvt
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van CONO KAASMAKERS, BEEMSTER KAAS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van This, That + The Other
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

De penetratie, aankoopfrequentie en zichtbaarheid van het Beemster merk verhogen. Het Beemster merk laden op vooraf gestelde imago parameters. Communiceren dat Beemster een complete assortiment aan kazen heeft - van jong tot oud

Doelgroep

Primair: gezinnen met kinderen.

Strategie/Concept

Beemster maakt een link naar de familie met de nieuwe merkcampagne. Aanleiding is de vernieuwde verpakking, die de herkomst van onze kazen laat zien. Dat alle Beemster kazen een beetje anders zijn en toch bij elkaar horen, net zoals in een echte familie. De aftrap bestaat uit een serie documentair gefilmde portretten van een echt familieweekend die worden ingezet als TV commercials. Deze films leggen een link tussen familie en kaas aan de hand van kleine ontroerende, grappige, pijnlijke en hartverwarmende momenten. De familie kent vele smaken. Van jong tot oud en alles daartussenin. Allemaal net een beetje anders. Een beetje anders, en toch familie. Beemster, allemaal familie.

Media- en middelenstrategie

TV, Online, Outdoor, Instore, Events, Beurzen, On-pack etc.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen