Alleen bij de Bijenkorf

Alleen bij de Bijenkorf

Categorie
Retail
Adverteerder
DE BIJENKORF
Bureau
Dawn
Jaar
2017
Paginanummer
306

Doelstelling

Bouwen aan de bekendheid en associaties van de Bijenkorf. Door te laten zien wat het merk uniek maakt.

Doelgroep

Deze campagne is gericht op het bredere Nederlandse publiek. Ongeacht je stijl, leeftijd of inkomen. De Bijenkorf is er voor iedereen, door inclusief te maken wat exclusief voelt.

Merkomschrijving

De Bijenkorf, Nederlands' oudste warenhuis, wil iedere klant zich bijzonder laten voelen. Een plek die even vertrouwd als verrassend voelt, waar je naartoe gaat om jezelf of een ander te verwennen, of je te laten betoveren door schoonheid en beleving.

Concept

We laten zien wat de Bijenkorf zo uniek en geliefd maakt. Een plek waar iedereen zich bijzonder kan voelen. We kiezen een passende metafoor, waar onze doelgroep zich mee kan identificeren. Een musje dat zich laat verwonderen door alles wat de Bijenkorf uniek maakt. En zich een pauw waant. De nieuwe pay-off 'alleen bij de Bijenkorf' onderschrijft dit gevoel.

Media- en middelenstrategie

Focus lag op een TVC die ook online en op social is ingezet. Daar werden mensen opgeroepen hun bijzondere Bijenkorf ervaringen te delen. Medewerkers zijn via dezelfde vraag geactiveerd. Al deze verhalen kwamen terug op de website.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken