Alleen bij de Bijenkorf

DE BIJENKORF / Dawn

Bekijk deze campagne op pagina 306 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
DE BIJENKORF
Bureau
Dawn
Account
Inge Ligthart, Anna Mars
Copy
David Snellenberg, Donald Nolet
Art
Ward Graumans
Opdrachtgever
Marjolijn Meynen, Merle Weil
Film/Productiemaatschappij
Ambassadors (Vincent Lammers)
Editor
Ambassadors
Muziek
Ambassadors
RTV-producer
Kiek Beljaars
Illustraties
Ambassadors
In samenwerking met
Ambassadors
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DE BIJENKORF
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Dawn
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Bouwen aan de bekendheid en associaties van de Bijenkorf. Door te laten zien wat het merk uniek maakt.

Doelgroep

Deze campagne is gericht op het bredere Nederlandse publiek. Ongeacht je stijl, leeftijd of inkomen. De Bijenkorf is er voor iedereen, door inclusief te maken wat exclusief voelt.

Strategie/Concept

We laten zien wat de Bijenkorf zo uniek en geliefd maakt. Een plek waar iedereen zich bijzonder kan voelen. We kiezen een passende metafoor, waar onze doelgroep zich mee kan identificeren. Een musje dat zich laat verwonderen door alles wat de Bijenkorf uniek maakt. En zich een pauw waant. De nieuwe pay-off 'alleen bij de Bijenkorf' onderschrijft dit gevoel.

Media- en middelenstrategie

Focus lag op een TVC die ook online en op social is ingezet. Daar werden mensen opgeroepen hun bijzondere Bijenkorf ervaringen te delen. Medewerkers zijn via dezelfde vraag geactiveerd. Al deze verhalen kwamen terug op de website.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen