ALLEEN AL DAAROM TRANSAVIA.COM

ALLEEN AL DAAROM TRANSAVIA.COM

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
transavia.com
Bureau
Y&R Not Just Film
Jaar
2008
Paginanummer
607

Nominatie 2008

Doelstelling

Bevestig de voordelen van vliegen met en online boeken op transavia.com ten opzichte van de andere airlines; transavia. com weet een scherpe prijs wél met kwaliteit te combineren.

Doelgroep

Reizend Nederland. De prijsbewuste vrijetijdsreiziger die graag alles zelf online wil regelen maar zeker ook de nuchtere zakenman die niet teveel wil betalen voor een zakelijke trip in Europa.

Concept

transavia.com maakt het schijnbaar onmogelijke mogelijk; low-cost, mét aandacht. Bij transavia.com krijg je bijvoorbeeld wél goede service. En zo benoemt de campagne nog veel meer voordelen bovenop die lekker lage prijs. Kortom, ‘alleen al daarom’ ben je bij transavia.com beter af. Dus wat doe je hier nog?

Media- en middelenstrategie

Een themacampagne op TV, online en in dagbladen communiceert de voordelen breed. Speciale actieweken benadrukken de low-cost belofte nog eens in dagbladen, online en op radio. Voor specifieke reisbestemmingen en motieven (zoals wintersport) worden met name magazines gebruikt. Online wordt vooral conversiegericht ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken