Alle Lof voor de Campagne van Almhof

Alle Lof voor de Campagne van Almhof

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MÜLLER NEDERLAND
Bureau
PRET
Jaar
2021
Paginanummer
254

Doelstelling

Sinds het begin van de campagne in 2012 heeft Almhof gebouwd aan een sterk merk. Flinke stappen zijn gezet. Nieuwe producten zorgen voor groei. Dus nu naast het merk ook succesvol producten introduceren.

Doelgroep

Lekker genieten van een natuurproduct spreekt een grote groep mensen aan. Via de boodschappers proberen we Almhof op tafel te krijgen. Eén keer proeven en je bent fan!

Merkomschrijving

Na 10 jaar campagne voeren staat Almhof voor lekker romig en heeft het een duidelijke herkomst, de Alpen. Zo is een marktleiders positie bereikt in het schap met halve liter potten. Nu, met Hoekje en Choco dessert, bezig om ook zo sterk te worden bij portieverpakkingen, zelfs buiten yoghurt.

Concept

Nog steeds heel simpel: Alle Lof voor Almhof. De Almhof fan die (met een knipoog) naar de Alpen gaat om zijn lof voor Almhof uit te spreken. Vanaf de eerste seconde herkenbaar en aandacht voor het product. Elke uiting wordt ook onmiskenbaar gekoppeld aan het merk. Dat telt goed op!

Media- en middelenstrategie

In 10 jaar leer je veel en zo is de campagne uitgegroeid van pure TV-campagne naar een nog steeds zeer herkenbare, meer multimediale aanpak (radio, print, YouTube, abri, sampling).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken