Alle lof voor Almhof

Alle lof voor Almhof

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Almhof
Bureau
Leukwerkt
Jaar
2012
Paginanummer
296

Doelstelling

Als je Almhof eenmaal geproefd hebt ben je er helemaal weg van. Maar veel te weinig mensen weten dat. Dus populariseer het merk en maak bekend dat het zo lekker is.

Doelgroep

Zuiveletend Nederland, primair boodschappers, vrouw 30-49 hoger inkomen, die zichzelf en het gezin wel eens wil verwennen.

Concept

Laat zien dat Almhof veel fans heeft. Deze fans spreken hun lof voor Almhof uit tijdens een klim naar de Almhof-koe in zijn Alpenwei. Een omgeving die staat voor de puurheid van de Almhof-producten en die visueel uniek en onderscheidend is t.o.v. alle andere zuivelaanbieders. Door steeds een nieuwe Almhof-fan de klim te laten maken ontstaat een sterk herkenbaar campagneplatform waardoor Almhof opgeteld een steeds sterker merk wordt. Met beperkt budget kan de stevige zuivelconcurrentie worden weerstaan en de al jarenlang ondersteunde belofte 'natuurlijk genieten' met meer impact worden neergezet.

Media- en middelenstrategie

Met televisie, advertenties en POS wordt de brede doelgroep bereikt en het merk gepopulariseerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken