Alle Lof voor Almhof

Alle Lof voor Almhof

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
ALMHOF
Bureau
Leukwerkt
Jaar
2014
Paginanummer
242

Doelstelling

Geef Almhof een herkenbare eigen plek in het Nederlandse zuivelschap. Maak meteen het onderscheid duidelijk; heerlijke romige producten gemaakt met melk uit de Alpen.

Doelgroep

Zuivel etend Nederland, primair boodschappers, vrouw 30-49 hoger inkomen, die zichzelf en het gezin eens wil verwennen. Bewust op zoek naar het lekkerst, maar let ook op de natuurlijke kwaliteit van een product.

Concept

Door steeds nieuwe Almhof fans de klim te laten maken ontstaat een herkenbaar campagneplatform waardoor Almhof opgeteld een steeds sterker merk wordt. Met beperkt budget kan de stevige concurrentie worden weerstaan en de al jarenlang ondersteunde belofte 'natuurlijk genieten' met meer impact worden neergezet.

Media- en middelenstrategie

De campagne behoort inmiddels tot de bekende campagnes op de Nederlandse televisie. Dit jaar zijn er 5 commercials en 3 actiecommercials met nieuwe producten uitgezonden. Deze producten worden gesampeld in herkenbare Alpenkleding en zijn te zien op Abri's en print. Acteurs worden ook ingezet richting de inkoper.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken