Alle Aandacht van VGZ.

Alle Aandacht van VGZ.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Zorgverzekeraar VGZ
Bureau
Van Wanten Etcetera
Jaar
2007
Paginanummer
165

Doelstelling

Het onder de aandacht brengen van aanvullende doelgroeppakketten.

Doelgroep

Gezinnen en 50-plussers

Concept

Alle Aandacht verwoordt de kern van VGZ. En bij VGZ geniet je als klant van vele Zorgextra’s, toegespitst op je levensfase. Bij ziekte, maar juist ook om ziekte te voorkomen. De campagne is vanuit deze pay-off ontwikkeld. Alle klanten ontvingen de Alle Aandacht Agenda 2008, met daarin een omschrijving van alle Zorgextra’s. Zodat er voor hen geen enkele reden was om over te stappen naar een ander. Ook in de campagne voor nieuwe klanten stonden specifieke extra’s centraal. Begin december startte een pr-actie: Dag van de Aandacht. Via alleaandacht.nl kon iedereen zijn naasten op 12 december om 12.00 uur extra aandacht geven met een gratis sms, e-mailing of gedrukt kaartje.

Media- en middelenstrategie

De verzekerden ontvingen de agenda vóór het bekendmaken van de nieuwe premies. Vanaf november werd print, radio en online in doelgroepspecifieke media ingezet en outdoor landelijk. De pr-actie werd op radio en online aangekondigd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken