All you can Tweet

All you can Tweet

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
HI
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2013
Paginanummer
135

Winnaar 2013

Doelstelling

Maak op een relevante en impactvolle manier duidelijk dat je bij Hi altijd onbeperkt kunt tweeten, posten en whatsappen, zonder extra kosten. Zelfs als je internetbundel op is.

Doelgroep

Jongeren (18-25) die altijd in contact willen staan met hun vrienden.

Concept

Jongeren voelen zich vaak geremd in hun mobiel-internetgebruik. Het is onduidelijk wanneer ze moeten bijbetalen. We willen daarom op een heldere manier communiceren dat bij Hi onbeperkt écht onbeperkt is. Door niet te praten in telecomtaal maar aan te sluiten bij de belevingswereld van jongeren. We introduceren 'All you can tweet, post & whatsapp': alle ongeremdheid van populaire all you can eat sushirestaurants vertaald naar een telecomabonnement.

Media- en middelenstrategie

TV, OOH en radio bouwen snel aan bekendheid. Bioscoop zetten we in om de doelgroep in het hart te raken. En online lanceren we Tweet Fighter, een social foodfight tussen vrienden. Met succes: de campagne heeft een zeer hoge herkenning en propositiebekendheid en zet Hi onderscheidend in de markt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken