ALEVE INTENSE 550 ‘KLOK’

ALEVE INTENSE 550 ‘KLOK’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Bayer Consumer Care
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2008
Paginanummer
236

Doelstelling

1) Awareness creëren 2) Genereren van trial

Doelgroep

Mannen en vrouwen, 45-65 jaar die last hebben van rugpijn, spierpijn en gewrichtspijn. Een zeurende lichaamspijn die wat langer kan aanhouden, waar ze regelmatig last van kunnen hebben en die hen hindert bij de dagelijkse bezigheden. Ze slikken vaak meerdere pillen per dag.

Concept

Deze mensen willen van hun pijn af, maar niet teveel pillen slikken. Aleve Intense 550 is een nieuwe pijnstiller speciaal tegen rug-, spier- en gewrichtspijn. Eén tablet werkt effectief tot wel 12 uur lang. De tv-commercial laat een duidelijk beeld zien van een langdurige pijnverlichting waarbij de hoofdpersoon dankzij één tablet 12 uur lang ongehinderd zijn dagelijkse bezigheden kan doen. De ‘12 uur’ wordt gesymboliseerd door een klok.

Media- en middelenstrategie

Een langdurige campagne, voornamelijk op tv. Daarnaast is ‘de klok’ als symbool doorgevoerd in verpakking, print, winkelmateriaal.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken