Albert Heijn – Disneyweken

Albert Heijn – Disneyweken

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Albert Heijn
Bureau
TBWANEBOKO & TEQUILA
Jaar
2007
Paginanummer
250

Doelstelling

Creëren van merkvoorkeur bij gezinnen met kinderen door middel van een sympathieke spaaractie.

Doelgroep

Alle huishoudens van Nederland, met een focus op gezinnen met kinderen.

Concept

Het verhaal van Disney’s Junglebook is vol avontuur, vrolijkheid en muziek. Kinderen vinden dit prachtig en bij ouders roept het een gevoel van nostalgie op. In de campagne brengt Albert Heijn de magische wereld van Junglebook zo dichtbij mogelijk. Hierdoor worden zowel kinderen als ouders geprikkeld om voor de 7 verschillende Disney-poppen te sparen. Want wie wil er nu niet een stukje van die magie mee naar huis nemen?

Media- en middelenstrategie

De mediastrategie draait om het tot leven brengen van het verhaal en de wereld van Junglebook. Televisie is bij uitstek geschikt om een snelle bereiksopbouw te realiseren en is daarnaast het perfecte medium om het verhaal van Junglebook te vertellen. Dit doet Albert Heijn door de achtervolging tussen Shere Khan en Mowgli voort te zetten in de winkel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken