AIRCONDITIONERS MET °CLIMATECARE VAN MITSUBISHI ELECTRIC

AIRCONDITIONERS MET °CLIMATECARE VAN MITSUBISHI ELECTRIC

Categorie
Durables
Adverteerder
Mitsubishi Electric Airconditioning
Bureau
laMarque
Jaar
2008
Paginanummer
216

Doelstelling

Positioneer Mitsubishi Electric als marktleider op het gebied van klimaatverzorging op een wijze die uitgaat van de eigenzinnige en innovatieve kenmerken van het merk.

Doelgroep

Levensgenieters, thuislevers en voorlopers met een luxe- en comfortwens.

Concept

In een uiterst competitieve markt het premium-priced marktleiderschap van Mitsubishi Electric claimen. Daar waar de concurrentie communiceert met een producteigenschap, climate control, vertaalt Mitsubishi Electric haar innovaties in een productvoordeel met de naam °ClimateCare. Door middel van koeling, verwarming, filtering en ontvochtiging verzorgt °ClimateCare het ideale leefklimaat in elke ruimte.

Media- en middelenstrategie

Een voorsprong creëren op de concurrentie met een multimediale aanpak (tv, radio, internet, print en outdoor), waarin het merk als eerste in de markt via tv communiceert.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken