AH Ruimtevaart-app

ALBERT HEIJN / &samhoud media

Bekijk deze campagne op pagina 333 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
ALBERT HEIJN
Bureau
&samhoud media
Account
Jip Samhoud
Copy
Tijmen van Rooijen, Jennis Jongerius
Art
Tomas Sala
Strateeg
Rogier Gerritsen, Marije Dijkstra, Michiel Sala
Opdrachtgever
Barbera Rahn
In samenwerking met
Little Chicken Game Company, TBWANeboko, André Kuipers
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ALBERT HEIJN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van &samhoud media
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Het verrijken van de edutainment spaarcampagne Reis door de Ruimte met André Kuipers met de innovatieve technologieën VR en AR.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen tussen 6 en 12 jaar oud.

Strategie/Concept

Met de AH Ruimtevaart-app ontdek je de ruimte samen met André Kuipers. 23 van de 160 te sparen AH ruimtevaartplaatjes bevatten een speciale functie. Door ze te scannen met de app breng je delen van de ruimte tot leven in je eigen omgeving (AR) of reis je zelf naar bijzondere plekken in de ruimte (VR). Deze state-of-the-art geanimeerde 3D-werelden kun je ervaren vanuit verschillende perspectieven.

Media- en middelenstrategie

Via alle eigen middelen van Albert Heijn werd de spaarcampagne en app breed gepromoot. De app is breed en gratis beschikbaar voor een groot aantal devices. De campagne werd gelanceerd in The VR Cinema met André Kuipers en jonge ruimtefans.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen