Agis helpt je met zorg

Agis helpt je met zorg

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Agis Zorgverzekeringen
Bureau
KOEN
Jaar
2012
Paginanummer
158

Doelstelling

Agis heeft haar merkwaarden aangescherpt. De belangrijkste merkwaarde is hulpvaardig. Agis wil met deze nieuwe campagne merkbekendheid, merkoverweging en merkvoorkeur realiseren om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten vast te houden.

Doelgroep

Agis richt zich op mensen die het belangrijk vinden om hun zorgverzekering goed te regelen en die oog hebben voor hun naaste omgeving.

Concept

Het thema 'Waar je om geeft, daar wil je goed voor zorgen' zet Agis neer als een empathische en hulpvaardige zorgverzekeraar. Via proposities als 'inzicht in je zorgkosten' en 'de verzekeringshulp' bewijst Agis haar nieuwe belofte: 'Agis helpt je met zorg'.

Media- en middelenstrategie

De campagne bestaat uit TV commercials + tagon, radio, online en PR, die samen de vernieuwde positionering en proposities zoals de 'Verzekeringshulp' van Agis neerzetten. In lijn met de campagne introduceert Agis op Facebook de overtreffende trap van een like: namelijk een persoonlijke 'video-hug' waarmee gebruikers kunnen laten zien hoeveel ze om iemand geven.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken