Aftrap van de campagne: Florius plaatst hypotheek adviseurs letterlijk op een voetstuk.

Aftrap van de campagne: Florius plaatst hypotheek adviseurs letterlijk op een voetstuk.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Florius
Bureau
Universal Media & XXS
Jaar
2008
Paginanummer
59

Winnaar 2008

Doelstelling

Florius is uitsluitend via het intermediair verkrijgbaar. Communicatie heeft ten doel merkvoorkeur te creëren bij het intermediair.

Doelgroep

Onafhankelijke hypotheekadviseurs in Nederland.

Concept

Florius heeft 2008 uitgeroepen tot jaar van de onafhankelijke hypotheekadviseur. Florius verrast hypotheekadviseurs het gehele jaar door met producten en acties waarmee de adviseur op zijn beurt zijn klanten kan verrassen. Aftrap: mailing waarbij de hypotheekadviseur letterlijk op een voetstuk worden geplaatst. Vanaf dat moment spreekt Florius in alle B2B-communicatie haar waardering uit richting hypotheekadviseurs. Deze strategie was zeer succesvol, getuige de recente toekenning van de Gouden Spreekbuis (voor de geldverstrekker die zijn imago bij het intermediair het meest heeft verbeterd) en de verkiezing tot Hypotheekproduct van het Jaar 2008.

Media- en middelenstrategie

Gekozen is voor een gepersonaliseerde en verrassend impactvolle aanpak. Inzet: vakbladen, radio, internet, events en (vooral) heel veel verschillende mailings.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken