Aflossingsblij

NEDERLANDSE VERENIGING VAN BANKEN (NVB) / 180 Kingsday

Bekijk deze campagne op pagina 226 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
NEDERLANDSE VERENIGING VAN BANKEN (NVB)
Bureau
180 Kingsday
Account
Barbara Bijlard, Jenny Leung
Copy
Bram de Rooij, Tomas Rouw
Art
Lennart Wienecke
Strateeg
Eric Ytsma
Opdrachtgever
Hanan Laghmouchi, Aleid van der Zwan, Ronald Veld
Film/Productiemaatschappij
Mr. Frank
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NEDERLANDSE VERENIGING VAN BANKEN (NVB)
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 180 Kingsday
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Zorg dat Nederland zich nu al voorbereidt op het moment dat hun aflossingsvrije hypotheek afgelost moet worden aan het einde van de looptijd, zodat we financiële problemen voorkomen.

Doelgroep

Alle Nederlanders met een aflossingsvrije hypotheek, met name de groep die binnen de komende 15 jaar hun aflossingsvrije hypotheek moet aflossen.

Strategie/Concept

Word ook Aflossingsblij. Weet wat je gaat doen met je aflossingsvrije hypotheek. Dat is de oproep aan Nederland om stil te staan bij de eigen situatie. Geen opgeheven-vinger-communicatie van de bank, maar een positief aanstekelijke uitnodiging rond een nieuw begrip: Aflossingsblij.

Media- en middelenstrategie

TV, radio en online verwijzen naar aflossingsblij.nl voor een eerste persoonlijke check via de tool, waarna de klant wordt doorgestuurd naar de eigen bank of adviseur voor een gesprek. Daarmee is Aflossingsblij niet gewoon een campagne, maar vooral een nieuw begrip dat banken over gaan nemen op hun eigen manier, in hun eigen kanalen. Zodat Aflossingsblij een begrip wordt om op voort te bouwen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen