Advies- en Ingenieursbureau Oranjewoud wordt Antea Group

Advies- en Ingenieursbureau Oranjewoud wordt Antea Group

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
ORANJEWOUD
Bureau
BVH Identity Driven Advertising
Jaar
2013
Paginanummer
111

Doelstelling

Informeren over het feit dat het Advies- en Ingenieursbureau Oranjewoud van naam verandert in Antea Group. Tegelijkertijd zorgen dat de sterke en vertrouwde merkwaarden van Oranjewoud zorgvuldig worden overgedragen aan het nieuwe merk, waarmee Antea Group een vliegende start krijgt.

Doelgroep

Huidige en potentiële opdrachtgevers, werknemers en overige stakeholders.

Concept

Door het verleden en het heden te verbinden met de toekomst kan Oranjewoud de troon krachtig overdragen aan Antea Group. Het campagnethema luidt dan ook: "vertrouwde waarden, nieuwe mogelijkheden".

Media- en middelenstrategie

Omdat er een verhaal te vertellen is, is met name gekozen voor long copy advertenties in diverse dagbladen en vakbladen. Deze worden ondersteund met online advertising, direct mailings, social media en diverse owned media.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken