Actie op de catwalk!

Actie op de catwalk!

Categorie
Retail
Adverteerder
Batavia Stad
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2010
Paginanummer
456

Doelstelling

Weekend-traffic verhogen.

Doelgroep

Mode- en geldbewuste consument.

Concept

Het gros van de consumenten wil grote modemerken voor minder geld. In het concept hebben we mode (thema) verenigd met betaalbaarheid (actie) en zetten we middelen in op het meest relevante moment: als men plannen maakt voor het weekend. Met een spectaculaire aanbieding verpakt in de modewereld van grote merken. Actie op de catwalk!

Media- en middelenstrategie

Om de call to action zo dicht mogelijk op het beslissingsmoment te laten vallen, benaderen we de consument in aanloop naar het weekend met korte intensieve flights: modische tv-commercials en advertenties in dagbladen en hah-kranten. Hierdoor zijn we in staat het hele jaar regelmatig (> top of mind awareness) en op het juiste moment (> call to action) aanwezig te zijn. Zonder torenhoog mediabudget weten we slim en vaak de consument te bereiken (ritme strategie). Het resultaat: stijging van aantal bezoekers met 240.000 (13% meer dan 2009) en omzetstijging van 27%!
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken