Achter de schermen bij XS4ALL

XS4ALL Internet / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 148 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
XS4ALL Internet
Titel
Internet
Bureau
N=5
Account
Lidewij Baneke, Merel Hoogendorp
Copy
Romke Oortwijn
Art
Peter Hebbing, Yacco Vijn (KONG)
Strateeg
Marc Oosterhout, Dennis van Egmond
Opdrachtgever
Rozemarijn Nieste, Marianne Segeler, Marloes van Leersum, Marnix Vriend
Film/Productiemaatschappij
Caviar (regisseur: Morad Bouchakour, producer: Sander Heeroma)
Editor
Joppo
Muziek
MassiveMusic
RTV-producer
Linda Kiphardt
Fotografie
Morad Bouchakour
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van XS4ALL Internet
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Marktaandeel vergroten door XS4ALL te positioneren als het premiumservicemerk dat klanten helpt meer uit internet te halen.

Doelgroep

Hoger opgeleide internetgebruikers die bereid zijn meer te betalen voor kwaliteit en service.

Strategie/Concept

Toegang tot internet wordt steeds meer een commodity die draait om prijs en downloadsnelheid. XS4ALL wil zich onderscheiden door een krachtige USP in stelling te brengen: de passie en kennis van de XS4ALL-medewerkers. Deze USP zorgt niet alleen voor de meest betrouwbare internetverbinding, maar ook voor onderscheidende service waarmee klanten meer uit hun internetgebruik kunnen halen. Met een concept dat een blik achter de schermen van XS4ALL biedt, worden de serviceproposities door echte medewerkers gecommuniceerd.

Media- en middelenstrategie

Via het landelijke bereik van tv werd de InternetVraagbaak als eerste servicepropositie geïntroduceerd bij de doelgroep. Dm maakte het bekend bij klanten en pr creëerde extra aandacht. Radio, banners en pre-rolls zorgden voor salesactivatie.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen