Via het landelijke bereik van tv werd de InternetVraagbaak als eerste servicepropositie geïntroduceerd bij de doelgroep. Voor salesactivatie werden radio, banners en pre-rolls ingezet. Contextuele banners zorgden niet alleen voor bekendheid, maar brachten de service van de InternetVraagbaak ook meteen in praktijk door tips te geven over hoe men beter gebruik kan maken van de website waarop de banner te zien was. Via een mailing en een nieuwsbrief werd de nieuwe service bij bestaande klanten geïntroduceerd. En uiteraard werd het concept ook doorvertaald naar POS-materiaal. Free publicity werd gecreëerd via een TNS NIPO-onderzoek dat de relevantie van de InternetVraagbaak aantoonde: 1 op de 3 Nederlanders doet minder met internet dan ze zouden willen als gevolg van gebrek aan tijd en kennis. En last but not least, zorgde interne communicatie voor trots en enthousiasme onder de medewerkers. Ten eerste voor de campagne waarin zij zelf de hoofdrol spelen, maar natuurlijk ook voor de marketingstrategie die gebaseerd is op het feit dat de medewerkers de USP van XS4ALL zijn. Hun passie en kennis maken van XS4ALL het premiummerk waarmee klanten meer uit internet halen.