ACCOUNTANCYGAME 2005

ACCOUNTANCYGAME 2005

Categorie
Personeel
Adverteerder
KPMG
Bureau
BVH Groep
Jaar
2005
Paginanummer
418

Nominatie 2005

Doelstelling

450 accountancystudenten werven voor een interactieve businesscourse.

Doelgroep

Primair: studenten in de laatste fase van de HEAO AC/BE of een universitaire opleiding (Bedrijfs)economie of Bedrijfskunde, AC-variant.

Concept

Studenten worden via een reclamecampagne getriggerd om naar www.accountancygame.nl te gaan. Daar kunnen ze zich inschrijven voor een interactief spel waarbij je 3 weken lang als ‘KPMG accountant’ aan een virtuele, fictieve case werkt. De opdracht: breng de financiële huishouding op orde van iRule.tv, een nieuwe, interactieve tv-zender. De basis wordt gevormd door een aantal internetsites (intranet KPMG, intranet iRule-tv, internet iRule-tv). Deelnemers worden 3 weken lang bestookt met opdrachten, sms-berichten, mms, e-mails, video-berichten etc. Realtime, zeer interactief en levensecht. Op de finaledag bepalen live presentaties de winnaar. Door de game maakt de doelgroep intensief kennis met het vak accountancy en KPMG als werkgever.

Media- en middelenstrategie

Communicatiecampagne: IM’s, advertenties, posters, webvertising, studycards, flyer. Game: internet, intranet, video-berichten, e-mail, sms, mms, telefonisch contact, dm, live event op de finaledag.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken