ABN AMRO Turbo-campagne

ABN AMRO Turbo-campagne

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
ABN AMRO Markets
Bureau
CLOCKWORK
Jaar
2006
Paginanummer
274

Doelstelling

Naamsbekendheid en kennis vergroten van de Turbo, een slim beleggingsproduct van ABN AMRO waarmee snel een hoog rendement gehaald kan worden.

Doelgroep

Actieve beleggers met aandelen in Nederlandse of buitenlandse bedrijven en beleggers die in opties, warrants of futures handelen.

Concept

Campagne in twee fasen. Een thematisch deel dat de Turbo neerzet als slimme keus voor beleggers met een visie. Gevolgd door een actiematige campagne die resulteert in een beleggingswedstrijd: een spannende en risicoloze manier om kennis en ervaring op te doen met beleggen in Turbo’s.

Media- en middelenstrategie

Multimediale aanpak. Thematische advertenties in kranten en magazines, banners, Zoomin-commercials en e-mails die verwijzen naar de Turbo-site. Deze site bevat een uitgebreide productuitleg, een Turbopedia en columns van het Turbo Team. In de actiefase ‘wild plakken’ over de eigen site, banners en advertenties. Radio- en Zoomin-commercials verwijzen naar de wedstrijdsite; www.deslimstebelegger.nl. De Turbo is niet voor beginners: deelnemers moeten zich kwalificeren met een beleggingsquiz.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken