De campagne werd afgetrapt met een multimediale introductie van de nieuwe beleggingswereld van ABN AMRO op TV, print, radio, banners, en pos-materiaal die direct doorverwijzen naar de online beleggingswereld Trade Globe op www.abnamro.nltradeglobe. Daarbij is gezocht naar de juiste balans tussen het positioneren van ABN AMRO als ‘de beleggingsbank’ en het activeren van mensen om door middel van de Trade Scan de beleggingswereld van Trade Globe te bezoeken. De Trade Scan is middels activerende middelen gecommuniceerd: TV tag-on, dagblad IM’s, radiocommercials en banners. Hierna kwamen twee vervolgcampagnes. De ‘Met-Zelf-Door’-campagne geeft de mogelijkheden binnen Trade Globe aan voor ieder type belegger. De ‘Duurzaam Beleggen’-campagne, met daarbinnen de Eco Scan, richt zich op duurzame beleggingsmogelijkheden. Een continuering van de media/ middelenmix, zoals ingezet bij de introductiecampagne, diende om een groot bereik onder de doelgroep te realiseren. DM en banners werden ingezet om de Eco Scan te activeren.