ABN AMRO STUDENTEN CAMPAGNE

ABN AMRO STUDENTEN CAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ABN AMRO
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2009
Paginanummer
158

Doelstelling

Primair: Maximale afzet van nieuwe ABN AMRO Studenten Pakketten. Secundair: ABN AMRO positioneren als dé Studentenbank van Nederland.

Doelgroep

Eerstejaars studenten HBO/WO

Concept

De Studentencampagne van ABN AMRO staat dit jaar in het teken van ‘keuze’. Als nieuwe rekeninghouder kun je kiezen uit 3 klassieke ABN AMRO welkomstcadeaus: de Opblaasbank, de Koelkluis en de Pillow Blaster. Om de keuze makkelijker te maken organiseert ABN AMRO een Roadshow langs de introductieweken in de grote steden. In het Mobiele Cadeau Testcentrum kunnen studenten de 3 premiums ‘live’ testen en een geschikt cadeau uit zoeken. Want, een cadeau moet wel bij je passen. Dat bewijst de campagne wel...

Media- en middelenstrategie

De campagne is breed uitgerold via televisie, internet, print en het kantorennetwerk. De Roadshow heeft alle grote studentensteden aangedaan. Daar konden studenten met hun favoriete cadeau op de foto, welke weer terug te vinden was op de website. De campagne werd tevens ondersteund met een actie i.s.m. SLAM FM.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken