ABN AMRO FISCAAL SPAREN

ABN AMRO FISCAAL SPAREN

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ABN AMRO
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2009
Paginanummer
159

Doelstelling

Het genereren van verkoop. Creëren van awareness voor de fiscaal spaarproducten van ABN AMRO en het versterken van merkvoorkeur.

Doelgroep

Iedereen met een aardig inkomen (35-60 jr), die geniet van een goede levensstandaard, dat later wil blijven doen, maar geen risico’s wil nemen. Primair gericht op bestaande klanten.

Concept

Voor belastingvoordeel hoef je niet meer naar een belastingparadijs als bijvoorbeeld Monaco. Want met Fiscaal Sparen van ABN AMRO geniet je ook in Nederland van fiscaal voordeel. De plaatselijke middenstand in Monaco merkt dat direct, want het blijft stil in het normaal door Nederlanders gefrequenteerde restaurant...

Media- en middelenstrategie

Gefaseerd met een start gericht op het laden van de term Fiscaal Sparen. Halverwege meer focus op creëren van urgentie (i.v.m. belastingaangifte 1 april). De campagne werd gestart via televisie en online. In een take over banner op Telegraaf.nl zette het restaurantpersoneel de ruzie voort. Verder werden dagbladen, magazines en direct mail ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken