Aandacht

Menzis / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 178 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Menzis
Titel
Zorgverzekeringen
Bureau
N=5
Account
Anouk Zink, Merel Hoogendorp
Copy
Romke Oortwijn
Art
Peter Hebbing
Strateeg
Jos Ahlers, Silvia van Hooft
Opdrachtgever
Jeroen Pronk, Marcel Aalders, Géanda Prozée
Film/Productiemaatschappij
328Stories (regisseur: Johan Kramer)
Editor
Annelien van Wijnbergen
Muziek
Somewhere Over The Rainbow
RTV-producer
Christ Bloemheuvel
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Menzis
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Zet Menzis neer als de kwaliteitskeuze in zorgverzekeringen.

Doelgroep

Ouders (30-45 jaar) met thuiswonende kinderen. Kwaliteit is belangrijk, maar het mag niet te duur worden.

Strategie/Concept

Zorgverzekeraar Menzis is meer betrokken bij de levens van klanten dan andere zorgverzekeraars. Ieder mens doet ertoe. Menzis spant zich daarom bovenmatig in om voor iedere klant tot de beste oplossing te komen. De mensen van Menzis leveren echt meerwaarde en de geholpen klanten van Menzis bevestigen dat keer op keer. In de campagne maken we daarom de mensen van Menzis (zorgadviseurs) prominent. Niet per se door ze te laten zien, maar door de betekenis die ze hebben voor hun klanten te tonen. Goede zorg begint met goed luisteren. En op basis daarvan handelen. In één woord: aandacht.

Media- en middelenstrategie

Met een voor Menzis uiterst herkenbare tv-commercial werd aandacht gecreëerd voor het thema 'aandacht', waarna de site en pre-rolls zijn ingezet om voorkeur te concretiseren.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen