A STYLE TO IMPRESS

SAMSUNG MOBILE / Leads Communicatie

award
Winnaar 2005

Bekijk deze campagne op pagina 207 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
SAMSUNG MOBILE
Titel
De Samsung E530
Bureau
Leads Communicatie
Account
Melchior Pons, Denis Ploeg
Copy
Eugène van der Hoeven
Art
Eugène van der Hoeven
Strateeg
Melchior Pons, Denis Ploeg
Opdrachtgever
ERWIN VAN DER VALK
Fotografie
Fotograaf Hans de Vries, Model Frederique van der Wal
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SAMSUNG MOBILE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Leads Communicatie
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Durables
Meer Durables winnaars

Durables

Doelstelling

-Creëren van awareness voor de nieuwe Samsung E530 -Call-to-action (traffic) -Uitdragen van merkwaarden: stylish, sensuous, glamorous en distinctive.

Doelgroep

Modebewuste vrouwen, leeftijd 18-35 jaar, met gevoel voor stijl, design en mode. Waarderen kwaliteit en verkiezen merken die hun identiteit uitdragen.

Strategie/Concept

De Samsung E530 positioneren als toestel die een positieve bijdrage levert aan je zelfvertrouwen en hierdoor aan een zelfbewuste en enigszins sexy uitstraling…Je maak een stijlvolle indruk, net als topmodel Frederique van der Wal. I.c.m. het Otazu sieraad wordt die indruk versterkt.

Media- en middelenstrategie

Een VIP-evenement als de PR kick-off. Met mediapartner De Telegraaf een gebalanceerde mix van redactie en adverteren – zowel online als offline - snel een zowel brede als specifieke doelgroep bereiken. Aanvullend vrouwen magazine-titels als Starstyle, Cosmo Girl en Pink Ribbon.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen