A Life Changing Experience

Space Expedition Curacao / The Communication Company

Bekijk deze campagne op pagina 509 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Space Expedition Curacao
Titel
Ruimtevluchten
Bureau
The Communication Company
Account
Eva van Pelt
Copy
Josien de Bruin
Art
Reijer van Kasteren
Strateeg
Cees Faes
Opdrachtgever
Michiel Mol
Film/Productiemaatschappij
Simpel Media
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Space Expedition Curacao
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van The Communication Company
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

SXC biedt vanaf januari 2014 commerciële ruimtevaarten aan (tot 103 km. hoogte), vanuit Curaçao. Doel van de campagne is awareness creëren voor deze vluchten.

Doelgroep

Mannen en vrouwen tussen 18 en 80 jaar zonder hoogtevrees.

Strategie/Concept

Bij SXC koop je geen ruimtereis van een uur, maar een ervaring die de rest van je leven verandert. Inclusief spectaculaire trainingsmissies (met echte mission badges) binnen een selecte community van 'future astronauts'. Allemaal met hetzelfde doel: de aarde zien vanuit de ruimte.

Media- en middelenstrategie

Een geïntegreerde campagne die naast advertising, online en deelname aan events vooral bestaat uit PR: het ambassador program met Doutzen Kroes, Armin van Buuren, Erica Terpstra en Martin Schröder.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen