99 COLOURS OF BLACK, 99 COLOURS OF WHITE. ONE BRAND, ONE SOLUTION

99 COLOURS OF BLACK, 99 COLOURS OF WHITE. ONE BRAND, ONE SOLUTION

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
FAST & FLUID, THE TINTING COMPANY
Bureau
Meyson Communicatie
Jaar
2005
Paginanummer
27

Nominatie 2005

Doelstelling

Het marktleiderschap van Fast & Fluid wereldwijd neerzetten en aantrekkelijk maken: • Keep Technical: Covering all the colours. • Add Flexibility: One brand takes care of it all. • Add Reliable: We keep our promises. • Add Desirable: Break the rules.

Doelgroep

DMU’s inkoop van verfmengmachines voor de verf- en inktindustrie en mix- en meetinstrumenten voor de voedings-, chemische, auto- en cosmetica industrie wereldwijd.

Concept

Meng je alle kleuren verf dan krijg je zwart, meng je alle kleuren licht dan krijg je wit. Met het statement van full colour uitwerking van 99 colours of black and white geven we het vertrouwen en de mogelijkheden van kleurreproductie mee. Black on white geeft ook de werkwijze van Fast & Fluid weer: betrouwbaar en komt afspraken na. Het concept breekt met de geldende regels van al het kleurengeweld en is daarmee onderscheidend.

Media- en middelenstrategie

Beurzen (o.a Duitsland, Italië, Spanje, Marokko, Australië, China, VAE), vakbladen in EMEA regio en website. Verkoopondersteunende materialen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken