75 jaar Conimex

75 jaar Conimex

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Benelux / Conimex
Bureau
Selmore
Jaar
2007
Paginanummer
240

Nominatie 2007

Doelstelling

Herbevestigen van mentale marktleiderschap van Conimex door focus op het 75-jarig bestaan van Conimex. En ook (op productniveau) terugwinnen van penetratie op de Indonesische porfolio van Conimex.

Doelgroep

Families met kinderen die naast de Hollandse pot graag iets oosters op tafel zetten en deze producten niet alleen gebruiken voor de klassieke oosterse gerechten.

Concept

Conimex is de autoriteit op het gebied van oosters koken. Het merk is al 75 jaar onlosmakelijk onderdeel van de Nederlandse keuken. Een boterham met pindakaas en sambal is niet meer weg te denken uit het Nederlandse broodtrommeltje.

Media- en middelenstrategie

De campagne is breed ingezet via tv waarbij aandacht is gegeven aan verschillende Conimex-klassiekers én een Conimex-kookboek met 75 smakelijke oosterse gerechten. In print en outdoor is de 75 jaargedachte doorvertaald met verschillende Conimex-klassiekers én nieuwe producten in de hoofdrol. De campagne is doorvertaald naar internet, winkelvloer en pr, met als bindende factor het ‘75 jaar Conimex’-logo.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken