75 jaar Conimex

Unilever Benelux / Conimex / Selmore

Nominatie 2007

Bekijk deze campagne op pagina 240 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Unilever Benelux / Conimex
Titel
75 jaar Conimex
Bureau
Selmore
Account
Olivier Koning, Anita Ligthart, Emilie van Dijk
Copy
Poppe van Pelt
Art
Diederick Hillenius
Strateeg
Otto van der Harst
Opdrachtgever
Robert Makkink, Joost van Vollenhoven, Sophie van Alphen
Film/Productiemaatschappij
Hazazah
Editor
Ben Isaacs, Remco Smit
RTV-producer
Violet van der Straaten
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Unilever Benelux / Conimex
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Herbevestigen van mentale marktleiderschap van Conimex door focus op het 75-jarig bestaan van Conimex. En ook (op productniveau) terugwinnen van penetratie op de Indonesische porfolio van Conimex.

Doelgroep

Families met kinderen die naast de Hollandse pot graag iets oosters op tafel zetten en deze producten niet alleen gebruiken voor de klassieke oosterse gerechten.

Strategie/Concept

Conimex is de autoriteit op het gebied van oosters koken. Het merk is al 75 jaar onlosmakelijk onderdeel van de Nederlandse keuken. Een boterham met pindakaas en sambal is niet meer weg te denken uit het Nederlandse broodtrommeltje.

Media- en middelenstrategie

De campagne is breed ingezet via tv waarbij aandacht is gegeven aan verschillende Conimex-klassiekers én een Conimex-kookboek met 75 smakelijke oosterse gerechten. In print en outdoor is de 75 jaargedachte doorvertaald met verschillende Conimex-klassiekers én nieuwe producten in de hoofdrol. De campagne is doorvertaald naar internet, winkelvloer en pr, met als bindende factor het ‘75 jaar Conimex’-logo.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen