Om wereldwijd een stempel te drukken, heb je een ongelooflijk mediabudget nodig. Dat budget is er niet. Daarom kiezen we ervoor om het budget te verschuiven. We zetten een groot deel in voor een wereldwijde sales-competitie. We geven de gehele sales-organisatie een extra push om de doelstelling te realiseren. Hiervoor ontwikkelen we een platform waar sales punten verdient op basis van hun resultaten. Die punten kunnen ze uitgeven in een webshop met prachtige artikelen. Als kers op de taart mogen de 70 best presenterende sales-mensen naar Sydney en worden ze onderdeel van de Presidents Club. We starten met een tease-fase en houden ze daarna wekelijks op de hoogte van hun resultaten via een eDM-programma. Wekelijks zijn er prijzen te verdelen; we moedigen ze aan met motivational video's en ontwikkelen een tool waarmee ze klanten & prospects een persoonlijke videoboodschap inclusief promotie kunnen sturen. Het overige budget zetten we in om met de rest van de organisatie het 70-jarig bestaan te vieren met lokale events en een uitgebreid 1-op-1-programma richting klanten & prospects met giveaways en een sweepstake-actie, ter extra ondersteuning om de doelstelling te verwezenlijken.