538 Stereoheads

538 Stereoheads

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Radio 538
Bureau
BSUR
Jaar
2011
Paginanummer
503

Winnaar 2011

Doelstelling

Verankeren van het marktleiderschap en versterken van het jongensachtige, rebelse imago van Radio 538.

Doelgroep

Levensgenieters die gek zijn op muziek, met de focus op mannen van 20 tot en met 34 jaar.

Concept

De Stereoheads belichamen de strakke beats, energie en humor van Radio 538. Ze brengen radio dichterbij en laten je Radio 538 ook buiten de ether ervaren.

Media- en middelenstrategie

De Stereoheads zijn geïntegreerd in alle campagnes en acties van Radio 538. Ze bezetten het gehele Museumplein op TV, Print en Outdoor voor het grootste Koninginnedagfeest van Nederland. Hun "Wilde" feestje is te zien op de 538 Limo en voor Ruud's Happy Hour XL zijn ze overgeleverd aan de grillen van Ruud de Wild en zijn rodeostier, te zien op TV, Print en Outdoor. Vele 538-fans knallen een persoonlijke nieuwjaarswens via social media naar vrienden. De Stereoheads zijn uitgegroeid tot onmiskenbare iconen van Radio 538. Mede door hun inzet vergroot het radiostation zijn marktaandeel en daarmee verankert het zijn marktleiderschap.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken